Geslaagd! - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu Geslaagd! - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu

Geslaagd!

Door: Ryanne

Blijf op de hoogte en volg Ryanne

24 Mei 2007 | Nederland, Tegelen

Hallo allemaal!

Jaja! Vanmorgen om 10:30 heb ik officieel mijn opleiding PABO afgerond! Ik ben geslaagd!!!
Het was allemaal heel spannend, maar ik ben er nu eindelijk vanaf. Geen student meer, maar leerkracht basisonderwijs!
Nu kan ik mij volledig gaan richten op Thailand...!!

Het komt nu toch echt wel heel dichtbij. Marijke en ik hebben de spuiten al gehaald en ook de eerste "Thailand-dag" hebben we erop zitten. De hele dag lessen voorbereiden. Maar het is wel ontzettend leuk en het is een gezellig groepje bij elkaar.

Ik ga nu eerst genieten van mijn overwinning (door dit weekend naar Emporium en Pink Pop te gaan!!).
Ennuuh.. 30 juni vieren we het nog even samen he?? Slagen / verjaardag / en afscheid...! Tot dan!!

Liefs, Ryanne

  • 24 Mei 2007 - 09:33

    Jacqueline:

    heej meid
    ik had je vanmorge al gefeliciteerd:P maar nogmaals dan he. ik denk laat maar wat agter omdat ik nu voor het eerst op je site kijk. maar zal wel een hele ervaring worden:D maar eg wel leuk
    groetjess jacqueline

  • 24 Mei 2007 - 09:41

    Hegger:

    Heej.
    Gefeliciteerd he!!!
    Ja en dat gaan we natuurlijk vieren!!
    Gr Eric

  • 24 Mei 2007 - 09:44

    Kirby:

    Hey meid
    Poficiat nu ben je een echte juffrouw.
    Binnen kort lekker een feestje ja heb er echt zin in.
    Groetjes Dikke kus kirby

  • 24 Mei 2007 - 11:20

    Anne-Karien:

    Wauw! Gefeliciteerd!!
    Echt onwijs goed, en fijn dat je het nu hebt afgerond.
    Veel plezier het komend weekend en natuurlijk met je Thailand voorbereidingen!

    Liefs, Anne-Karien

  • 24 Mei 2007 - 12:21

    Thari:

    PROFICIAT!!!! hihi!
    Whoppa... in tha pocket!!
    eitje he ;)
    Moeten we wel lang wachten voor een stuk vlaai om dit te vieren... maar dat is het wel waard hoor ;) hihi!
    kuss, Thari

  • 24 Mei 2007 - 13:34

    Sandra:

    Proficiat!!!!!
    Eindelijk he...!
    Gr. xxx Sandra

  • 24 Mei 2007 - 14:11

    Nicole:

    Haaaaaaaaaaa mijn meisje!! Goed man!! Van harte proficiat met het behalen van je bachelor!!

    En nu verder....

    XxX Nicole

  • 24 Mei 2007 - 21:08

    Jan En Jenny:

    fantastisch ryanne, zo hoort het ook als dochter van....En nu naar Tailand naar koning Bhumibol.Ik weet zeker dat je daar een heel mooie tijd zult beleven en dat wensen we natuurlijk ook juffrouw Ryanne ! groeten en felicitaties ook van Ingrid en Christel en ook voor je ouders, doei Jan en Jenny

  • 29 Mei 2007 - 10:39

    Mandy:

    hee meis...

    kei goed man.. we drinken er samen wel eentje op om het te vieren....

    liefs mandy

  • 29 Mei 2007 - 16:12

    Selina:

    gefeliciteerd met je exsame.
    ik hoop dat je een goeje leerkracht word.
    veel sucses in thailand.

    veel liefs van selina

  • 03 Juni 2007 - 09:47

    Michelle:

    gefeliciteerd meissie.... en heel veel plezier in Thailand!

    Dikke Kus Michelle

  • 09 Juni 2007 - 16:18

    Stacey:

    heè, juf leuke site hoor !!!!!!!!!!!!!! :)(: big smail

  • 11 Juni 2007 - 14:27

    Newt:

    ik wens je heel veel succes!
    en je bent heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knap!(vind ik)groetjes newt

  • 13 Juni 2007 - 16:58

    Roos:

    juffrouw Ryanne!
    gefliciteerd!
    en ook nog proficiat met je verjaardag dat ben ik helemaal vergeten te zeggen op msn!
    ik hoop dat je een goeie juf word veel plezier!
    en ik zie je binnekort op de tuinbijeenkomst!
    liefs Roos

  • 20 Juni 2007 - 16:01

    Paul:

    Heejz Ryanne,

    Een beetje laat, maar super proficiat met je diploma! Hoe voelt dat nu om een echte juf te zijn? Vind het echt knap!
    Ik heb vandaag mijn portfolio- presentatie gehad. Het is nu voor 100% zeker dat ik, samen met jullie het vliegtuig instap!

    Ik spreek je snel, tot dinsdag!

    Liefs Paul

  • 27 Juni 2007 - 10:38

    Femke:

    Ha Ryanne,

    Ik vond het maandag erg gezellig (en lekker)! Leuk om nog een keertje met z´n drieën te zijn.....voordat we met z´n drieën in Thailand zijn!!!

    Ik wens je veel succes met de laatste voorbereidingen deze week. En ik zie je vrijdagmiddag, dan kom ik jullie uitzwaaien!!

    Liefs Femke

  • 27 Juni 2007 - 12:39

    Chayen En Laura:

    ha ryanne
    ik wens je heel veel plezier in
    tailand.
    ik ga je heel erg missen.

    groetjes chayen en laura
    xxxxxxxx

  • 27 Juni 2007 - 13:22

    Selina:

    juf ryanne

    ik ga je egt missen juf
    en ook nog de laatste school dag maar ik heb je op msn maar eefen goet tog ga ik je missen datem----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ton zie ik nog wel maar jou niet denk ik ????????????????????????????????????????????????????


    van selina simons

    keinstekkerstraat 13
    5391 pa reuver

    1 love jou

  • 27 Juni 2007 - 13:26

    Selina:

    ik ga je missen

  • 29 Juni 2007 - 06:29

    Angèle :

    Hoi lieverd

    Ik kon geen gastenboekje vinden dus doe ik het maar ff op deze manier..haha
    Ik wil je nog ff hartstikke bedanken voor het afgelopen jaar...Ik weet zeker dat je het net als mij niet altijd even gemakkelijk hebt gehad met Bryan in de klas... Maar ondanks dat hebben we de moed niet opgegeven en heb , vooral jij, heel goed gehandeld met alles. Hiervoor wil ik je heel hartelijk bedanken...
    Verder wil ik je nog heel veel succes wensen met je verdere toekomst als Juf en ik weet zeker dat je een heel eind gaat komen !!!!!

    Succes meid en nogmaals Bedankt voor alles....

    Groetjes en een hele dikke Knuff van Angèle ( moeder van Bryan)

    Oja en natuurlijk een dikke pakkerd van Bryan xxxxx

  • 30 Juni 2007 - 21:18

    Marit:

    Hey nichtje! nou heb gelijk na vandaag maar even je site opgezocht, en dat ga ik de komende paar maanden ook zeker nog doen, want wil natuurlijk wel weten hoe je het allemaal hebt daarzo! Vond het gezellig vandaag, en als je terugbent moeten we echt maar es een keer afspreken, dat we gezellig een dagje stadten of zo, dat lijkt me leuk! Mocht je nog advies willen voor je reis van mij als ervaren wereldreiziger haha ;) dan hoor ik het wel
    veel liefs marit

  • 02 Juli 2007 - 14:21

    Je Mupke:

    He mupke.
    Het komt nu steeds dichterbij. Nog maar 4 daagjes en dan moet ik je die lange tijd gaan missen :( Ik ga heeeeel veel aan je denken. Deze week genieten we nog ff lekker van elkaar :p
    Tot vanaaf.

    Dikke kus Luuk

  • 02 Juli 2007 - 17:36

    Sjaak En Jeanne.:

    Hey Ryanne
    Wij vonden het hartstikke gezellig en leuk afgelopen zaterdag maar de dagen gaan nu tellen dat we je 3 maanden gaan missen in ons gezin. Wij hopen dat jij je daar goed zult vermaken en veel zult leren en ons dan kunt vertellen hoe het daar is in Thailand. Heeel veel sterkte a.s. vrijdag met 't afscheid nemen van alle die jou dierbaar zijn. Veel succes daar in Thailand en veel plezier we denken aan jou.
    Groetjes en kusje Sjaak en Jeanne.

  • 03 Juli 2007 - 08:43

    Nicole:

    Hey lieverd! Nogmaals, ik vond het een super, leuk en gezellig feest zaterdag...de aanleiding om het feest te houden (3 maanden mijn muppie missen) is niet zo leuk maar dat gaat allemaal goed komen!! Ik zie je vanaaf en zeker vrijdag op het VLIEGVELD!!! WHOEHOEOEOEOEOE....!!! hihi...

    Dieke KUS XXX
    Nicole

    IK GA JE MISSEN.....:'-(

  • 03 Juli 2007 - 11:33

    Stacey:

    ik ga je missen juffie :(:(:(:(:(:(:(:(
    ps:
    veel plezier in thailand

    groetjes:Stacey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ryanne

Hoi allemaal! Ik heb inmiddels mijn opleiding PABO afgerond en ik vond het wel een mooie afsluiter om eens flink op avontuur te gaan. Dus ik ga 3 maanden naar Thailand om daar op een basisschool Engelse les te geven... Je kunt me op deze site volgen en berichtjes achterlaten. Groetjes, Ryanne.

Actief sinds 08 Dec. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 32341

Voorgaande reizen:

06 Juli 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: