We hebben geboekt!! - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu We hebben geboekt!! - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu

We hebben geboekt!!

Door: Ryanne

Blijf op de hoogte en volg Ryanne

27 Januari 2007 | Nederland, Tegelen

Hey allemaal!!

Vanmiddag hebben Marijke en ik de vlucht geboekt naar Bangkok! Het staat nu definitief vast..!!
We vertrekken 6 juli om 18:00 u. vanuit Dusseldorf en dan zijn we om 09:50 u. in Bangkok.
29 September vliegen we weer terug.

Ik heb er echt zoveel zin in, het komt beetje bij beetje steeds dichterbij. Maar dat de vlucht nu helemaal vaststaat, wilde ik toch even met jullie delen!! :)

Tot snel!
Liefs, Ryanne

  • 28 Januari 2007 - 09:48

    Nicole:

    Hey wat leuk!! Ik heb het er gister nog met jou over gehad...Helemaal geweldig dat je zo'n ervaring mag meemaken!! Veel plezier meid!!

    Greets Nicole

  • 28 Januari 2007 - 10:59

    Elina:

    Ha meid,

    Echt geweldig! Succes met de voorbereidingen!

    Kus Elina

  • 28 Januari 2007 - 11:49

    Kirby:

    Nu komt het toch landzaam dicht bij. Ik vind het wel super voor jou. Maakt er maar een geweldige tijd van en niet vergeten om te genieten.

    Groetjes XXXXXXXXX kirby en danny

  • 28 Januari 2007 - 14:14

    Loes:

    Wat super dat jullie nu echt definitief geboekt hebben!Nu gaan jullie ECHT!!!!!
    Liefs, Loes

  • 29 Januari 2007 - 08:09

    Sandra:

    Leuk man, nu staat het echt vast dat je ons gaat verlaten! Maar ik vind het wel helemaal top voor je!!
    Gr. xxx Sandra

  • 03 Februari 2007 - 19:00

    Marijke:

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we gaan nu echt!
    Er is geen weg meer terug. Er staat ons een mega ervaring te wachten!
    Meid, we hebben dit verdiend ... Nog even er tegenaan m.b.t. afstuderen en dan genieten! (oh ja en werken natuurlijk haha).

    Xus

  • 05 Februari 2007 - 18:22

    Janny:

    Ja, en nu heb je dan al je ticket gereserveerd! Wordt het allemaal heel serieus! Geweldig! Je bent zo enthousiast, dat het vast de meest geweldige ervaring in je leven wordt. Joop en ik zijn al aan het zoeken voor een reisje in Thailand, maar dan wel zo, dat we eerst een aantal dagen bij jou zijn, dan b.v. 2 weken gaan rondtrekken, en tenslotte weer een halve week bij jou. Want anders moeten we je toch teveel missen. En we willen toch ook iets meemaken van al datgene, wat jij daar zult beleven. Geniet van de voorbereiding. Hele dikke zoenen van pap en mam...!!

  • 11 Mei 2007 - 07:56

    Gemma & Paulien:

    Heej Ryanne,
    Wij zijn nu hard aant werk aan de lessen voor Thailand. Bijna is t zover!! Komt nu wel erg snel dichtbij!!
    We hebben er heel veel zin in, en we maken er natuurlijk een super gezellig tijd van!!!
    We zien je volgende week donderdag!

    Groetjes
    Gemma & Paulien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ryanne

Hoi allemaal! Ik heb inmiddels mijn opleiding PABO afgerond en ik vond het wel een mooie afsluiter om eens flink op avontuur te gaan. Dus ik ga 3 maanden naar Thailand om daar op een basisschool Engelse les te geven... Je kunt me op deze site volgen en berichtjes achterlaten. Groetjes, Ryanne.

Actief sinds 08 Dec. 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 32359

Voorgaande reizen:

06 Juli 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: