Morgen is het zover! - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Tegelen, Nederland van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: Ryanne

Blijf op de hoogte en volg Ryanne

05 Juli 2007 | Nederland, Tegelen

Hallo allemaal!

Jaja.. nog één nachtje slapen, en dan begint mijn grote reis naar Thailand. Ik denk niet dat ik kan slapen; zoveel zin heb ik erin!!
Toch zal het afscheid heel moeilijk zijn. Mijn beste vriendinnen, Sandra, Nicole en Lianne, en natuurlijk mijn schat Luuk gaan me uitzwaaien op het vliegveld. Morgen om 18:00 uur vliegen we naar Bangkok...
Gisteren hebben we onze diploma-uitreiking gehad, dus we zijn er helemaal klaar voor!
Ik vind het geweldig om al die berichtjes te lezen, dat doet me echt goed! Bedankt hiervoor! Ik hoop dat jullie dit blijven doen, want ik zal iedereen heel erg missen...

We'll keep in touch!
Veel liefs, Ryanne.

  • 05 Juli 2007 - 21:22

    Marijke:

    Ha meissie ............ het wordt gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 06 Juli 2007 - 04:32

    Danny:

    succes en ik ga je missen xxxxxxxxx doei

  • 06 Juli 2007 - 08:49

    Loes:

    Heej lieve meid!

    Vandaag is de dag dan echt aangebroken... Gek gevoel denk ik!!
    Geniet ervan he!! Ik zie je strakjes denk ik nog wel even op het vliegveld, maar dan heb je het denk ik druk genoeg!!
    Het wordt super Ryanne dat weet ik zeker!!!

    Dikke kus van Loes

  • 06 Juli 2007 - 11:05

    Gemma:

    zo mijn tas is gepakt, en over een uurtje rijden we aan naar Duitsland.. we zien elkaar dan!

    byebye kus

  • 06 Juli 2007 - 18:58

    Marieke:

    Hee Meis,

    Have Fun en Geniet van alles wat je gaat beleven!

    Doeg KuZ MarieX

  • 07 Juli 2007 - 15:59

    Harrie Heldens :

    heej dames veel plezier in thailand hoop dat je een goede vliegreis hebt gehad (ps wij houden luuk in de tusse tijd wel gezelschap ;p)
    gr harrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ryanne

Hoi allemaal! Ik heb inmiddels mijn opleiding PABO afgerond en ik vond het wel een mooie afsluiter om eens flink op avontuur te gaan. Dus ik ga 3 maanden naar Thailand om daar op een basisschool Engelse les te geven... Je kunt me op deze site volgen en berichtjes achterlaten. Groetjes, Ryanne.

Actief sinds 08 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 32355

Voorgaande reizen:

06 Juli 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: