Weekend in Cha-am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu Weekend in Cha-am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu

Weekend in Cha-am

Door: Ryanne

Blijf op de hoogte en volg Ryanne

15 Juli 2007 | Thailand, Cha-am

Dag 9, weekend in Cha-am. 15-07-‘07

Hallo lieve mensen!

Hoe is het met jullie allemaal? Fijn weekend gehad? Weer ontzettend bedankt voor die lieve berichtjes allemaal! Zó leuk!
Wij hebben een vrij ontspannen weekend. Vandaag hebben we uitgeslapen en weer lekker Nederlands ontbeten met boterhammen, nutella en jam.
We wilden eigenlijk naar het strand gaan, maar het werk begint eraan te komen… morgen moeten we gaan lesgeven. Dus de introductielessen hebben we voorbereid en zelf geprint en memory-kaartjes geplastificeerd in ons huisje. Ja, ja, dat primitieve valt in sommige opzichten toch wel mee.
Ik begin me ook wel een beetje thuis te voelen hier. Dat is wel fijn.

Net regende het keihard. Dat is dan de regentijd van Thailand. Maar op zich was het wel lekker verfrissend.
Gisteren hebben we nog even op het strand gelegen hier. Met onze mini-mountainbikes waren we een hele circus wat over straat reed. Het was wel grappig, want niemand zwemt hier met een badpak of bikini aan. Dat doen ze gewoon met hun normale kleren. Dus ze keken ons een beetje vreemd aan toen wij daar lagen. Maar de zee was heerlijk, helemaal niet koud!
’s Avonds hebben we gegeten bij een Italiaan, even een lekkere dikke pizza. Het was goed te eten en de 1e keer uiteten zonder John. We hebben hem toch maar even gebeld, dat vond ie wel leuk.
Vervolgens hebben we bij de 7/11 (seven eleven; een supermarkt die 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend is) nog even boodschappen gedaan. In onze ‘woonkamer’ hebben we toen de beelden die ik afgelopen week heb gefilmd, teruggekeken. Dat was echt lachen om die eerste dagen weer even terug te zien. En met name de maffe gedeeltes waren natuurlijk lachwekkend.

Gisteravond heeft Lianne mij gebeld, dat was erg leuk! Net hebben pap en mam gebeld. Wat heerlijk om jullie even te horen. Ik ben zo blij dat dat allemaal kan. Ook op MSN kletsen via de webcam met mijn schat of andere lieve vrienden is altijd weer een moment waar ik naar uit kijk. Ik denk veel aan jullie!!!

Heel veel liefs, Ryanne.

  • 15 Juli 2007 - 10:38

    Loes:

    Hier is het nu ook tropisch warm, heerlijk!
    Succes met lesgeven!!

    xxx

  • 15 Juli 2007 - 11:18

    Nicole:

    Hhmm...zie ik dat nu verkeerd of rijden ze daar aan de "verkeerde" kant van de weg?!?! Hihi...

  • 15 Juli 2007 - 11:38

    Paul:

    Heej lieverd!

    De eerste week zit er op.. Ik lees net je berichtje, die ik in het huis al had gelezen. Je bent echt te grappig! We hebben veel gezien, gehoord en gelachen deze week. Hopelijk de rest van de weken ook nog!

    Liefs kusje!

  • 15 Juli 2007 - 11:44

    Ryanne (ja Ik Zelf):

    Juist ja, ze rijden in Thailand links!! Hahaha :D

  • 15 Juli 2007 - 12:06

    Michelle:

    Hey Meissie,

    Ziet er allemaal errug leuk uit daar, hier is het ook eens lekker warm (voor de verandering), heel veel succes met lesgeven....

    Liefs Michelle

  • 15 Juli 2007 - 13:36

    Lies:

    Hoi Ryanne,
    Veel plezier en succes met lesgeven!
    Ben benieuwd naar de verhalen hierover.
    Jouw voeten kunnen zo te zien wel weer een massage gebruiken!
    Groetjes uit het hete Reuver!

  • 15 Juli 2007 - 19:35

    Jeanne:

    Hoi Ryanne !!

    Zo een lekker relex weekend gehad daar.
    Wij hier ook veel te warm ( moest ook nog werken zondag) puh puh wat was het heet in die auto.
    Dus je hebt er wel zin in om les te gaan geven eindelijk want daar heb je toch naar uitgekeken.
    Wat een leuk gezicht dat fietsen en op 't strand. Lekkere themperatuur dat zeewater? en je kunt nog een zwemband kopen daar.( of waren dat geen zwembanden)Ha,ha.
    Nou meid ik wens je heel veel succes deze dagen met je lesgeven.
    Groetjes en een dikke kus van Jeanne.

  • 16 Juli 2007 - 06:18

    Dave:

    Hey Ryanne,

    Wij hebben weer een heerlijk weekend, met heel veel zon achter de rug. Dat was sinds lange tijd weer eens genieten van het lekkere weer, maar vandaag roept de plicht weer en zit ik weer bij m'n baas...

    Heel veel succes met lesgeven vandaag.

    X Dave

  • 16 Juli 2007 - 07:03

    Elina:

    Ha meid,

    T is zo leuk om jullie verhalen te lezen!
    Op de foto's is al te zien dat jullie veel lol hebben...:)
    succes en vooral veel plezier met het lesgeven!

    xxx

  • 16 Juli 2007 - 16:09

    Femke:

    Hallo Ryanne,

    Fijn dat je je al thuis begint te voelen in jullie huisje! Heel veel succes met lesgeven de eerste week.

    Groetjes Femke

  • 16 Juli 2007 - 20:32

    Myrle:

    hey ryanne,

    fijn dat alles goed gaat en dat je je er thuis begint te voelen.
    veel plezier en succes met lesgeven!!!

    xxx Myrle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ryanne

Hoi allemaal! Ik heb inmiddels mijn opleiding PABO afgerond en ik vond het wel een mooie afsluiter om eens flink op avontuur te gaan. Dus ik ga 3 maanden naar Thailand om daar op een basisschool Engelse les te geven... Je kunt me op deze site volgen en berichtjes achterlaten. Groetjes, Ryanne.

Actief sinds 08 Dec. 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 32358

Voorgaande reizen:

06 Juli 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: