6e lesweek -- Hua Hin en uitstapje primary - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu 6e lesweek -- Hua Hin en uitstapje primary - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu

6e lesweek -- Hua Hin en uitstapje primary

Door: Ryanne

Blijf op de hoogte en volg Ryanne

23 Augustus 2007 | Thailand, Cha-am

Sawadee kaa!

Alles goed met jullie? Scholen weer begonnen, dus iedereen weer hard aan het werk? Jaja.. het gewone ritme begint weer hè?

Voor mij was het een rare week.
Maandag hadden we nog vrij i.v.m. verkiezingen. Toen zijn Rian, Paul, Marijke en ik naar Hua Hin geweest. We hadden een héérlijke dag! We hebben onze haren laten knippen en een gezichtsreiniging gehad… We hebben nog wat geshopt en een lekkere pizza bij de Pizza Company gehad (even géén rijst!!)
Tot slot ook nog eens een heerlijk ijs bij Swensen’s…mmmm! Het was echt even genieten, even helemaal wat anders.
Dinsdag gingen Marijke en ik op schoolreisje met de basisschool. Om 6 uur ’s ochtends werden we opgehaald…We gingen naar Ratchaburi, waar we ’s morgens naar een of ander aquarium gingen kijken. Het leek een beetje op dat van Burger’s Zoo. Ook zo’n tunnel waarbij de vissen boven je zwommen. Erg mooi.
De kinderen vonden het heel erg leuk. Het was wel apart om te zien dat de leerkrachten de hele dag niks deden. Terwijl het schoolreisje van mijn lieve groep 5 van de Meander in Toverland nog vers in mijn geheugen staat! Het was toen erg vermoeiend, maar ontzettend leuk!
Deze dag was ook leuk, en ook vermoeiend, maar meer door het niks doen. De kinderen worden heel erg los gelaten. Soms zelfs onverantwoord…
´s Middags zijn we nog naar een park geweest waarbij we een wandeling hadden door een of ander vreemd bos (zie foto’s). Rond 6 uur waren we thuis.
Woensdag hadden we vrij, want de Universiteit had iets waardoor de lessen niet doorgingen. Oké. Kwamen we vorige week achter.
Wel lekker hoor; Rian, Marijke en ik hebben een uurtje gewandeld. Wat boodschappen gedaan enzo. Niet veel bijzonders.
Vandaag weer lesgegeven op de primary. Was erg leuk, de kinderen snappen steeds meer wat ik bedoel bij bepaalde handelingen. Ze knuffelen me ook helemaal dood, haha, echt leuk! Ik denk dat ik hun echt ga missen.

Nou, ik stop er weer mee voor vandaag. Dit weekend hebben we nog niks gepland. Misschien weer even naar Hua Hin.
Volgende week dinsdag zie ik mijn ouders weer. Dan zit hun rondreis er alweer op. Ben benieuwd wat voor verhalen ze hebben.
Nou mensen, succes weer met werken! Blijf berichten plaatsen, want dat doet me echt goed om van jullie allemaal te horen :D !!

Dikke knuffel, Ryanne / Lamyai / Rien

  • 23 Augustus 2007 - 10:52

    Nicole:

    Hey Lieverd!!
    Wat spannend en leuk allemaal!! Ja, idd een eng bos...wil ik 's avonds ook niet alleen lopen!!! Leuk die foto's waar jullie zo bang op kijken!! hihi... Lekker verwend dus bij de kapper!! Leuk kapsel!! Ook van Rian en Marijke! Lache man die vissen die zo boven je zwemmen enzo!!

    Nou, geniet er nog van en tot bels/mails/lees!! hih

    Dieke kus van je BF'je Nicole

  • 23 Augustus 2007 - 10:58

    Femke:

    Ha Ryanne,

    Deze week dus een korte lesweek, des te meer tijd om dingen te ondernemen. Wel spannend in Thailand naar de kapper, maar het resultaat ziet er goed uit. Alvast een fijn weekend en veel plezier volgende week met je ouders. Leuk om hun verhalen te horen en foto´s te zien!

    Groetjes Femke

  • 24 Augustus 2007 - 10:18

    Anne-marie:

    Hoi lief collegaatje van me
    Ik ben ook maar eens ingelogd om over je avonturen te lezen Leuk hoor! wat jullie allemaal zien en meemaken. om nooit meer te vergeten. ik wens je nog onwijs veel plezier , geniet!!! ik mail nog wel eens.
    Dikke kus van een Petitje Anne-Marie x

  • 24 Augustus 2007 - 22:56

    Koos En Els:

    Hoi Ryanne,
    We hebben EINDELIJK je foto's kunnen bekijken. Er was iets mis met onze computer en helaas kregen wij jouw site niet door. Gelukkig nu wel (voor zolang als het duurt)
    Wat hebben jullie het geweldig daar! En... wat een ervaringen!! Fantastisch!! Ook knap dat jullie dit allemaal doen.
    Fijn dat pap en man ook al zijn geweest. Doe ze héél veel groeten van ons, als je ze weer ziet!
    Heel veel liefs en groetjes (ook voor Marijke).
    Koos en Els

  • 26 Augustus 2007 - 08:59

    Maartje:

    Hoi Ryanne! Joh, voor mij zitten de eerste twee weken 'Meanderen' er al weer op! Wat vliegt de tijd.... Zo te lezen bij jou ook! Mooie foto's weer, echt super. Lijkt me toch wel een hele aparte, onvergetelijke ervaring. Geniet er nog maar lekker van!

    knuffel, juf Maartje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ryanne

Hoi allemaal! Ik heb inmiddels mijn opleiding PABO afgerond en ik vond het wel een mooie afsluiter om eens flink op avontuur te gaan. Dus ik ga 3 maanden naar Thailand om daar op een basisschool Engelse les te geven... Je kunt me op deze site volgen en berichtjes achterlaten. Groetjes, Ryanne.

Actief sinds 08 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 32352

Voorgaande reizen:

06 Juli 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: