3e weekendje Hua Hin - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu 3e weekendje Hua Hin - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu

3e weekendje Hua Hin

Door: Ryanne

Blijf op de hoogte en volg Ryanne

29 Juli 2007 | Thailand, Cha-am

3e Weekend – Hua Hin 28 en 29 juli

Sawadee kaa!

Wat heerlijk. Een lang weekend. Op dit moment ben ik weer in Cha-am waar we een lekker weekend Hua Hin achter de rug hebben. Maar ons weekend gaat nog door tot woensdag…
Maar eerst even vertellen over Hua Hin. Vrijdag, na de Young Passion Day, zijn Marijke en ik met een taxi naar Hua Hin gereden. Aangekomen bij het Grand Hotel, rende Marijke naar Bas en haar vader toe. Hun weerzien was natuurlijk erg leuk! Ik vond het ook leuk om hun te zien, heel raar als je bedenkt dat je bijna aan de andere kant van de wereld bent. Voor mij ook weer even een moeilijk moment als je 2 geliefden samen ziet, en je eigen geliefde zie je pas over 9 weken… :(
Hoe dan ook, ik heb erg genoten in Hua Hin! We hebben vrijdagavond lekker gegeten met Bas, Patrick (vriend van Bas), papa van Marijke en daar weer een vriend van. Het was erg grappig om hun te vertellen over Thailand en het eten bijvoorbeeld. Na het eten zijn we over de night market gelopen en heb ik nog een rok gekocht. Ook hebben Marijke en ik een soort karikatuur laten tekenen, echt super leuk! Hij is erg mooi geworden en dat voor maar 80 Baht per persoon (1 euro 60)!! Zie foto…
’s Avonds hebben we gezellig met Bas, Patrick, Marijke en ik op een kamer nog wat gedronken. En toen kwam er voor mij een superleuke verrassing. Luuk heeft een brief voor mij geschreven met een klein cadeautje erbij. Hij heeft dit aan Bas meegegeven, om aan mij te geven! Oh echt geweldig! Het was emotioneel en heel fijn om op zo’n manier wat van mijn schatje te horen….!
Zaterdagmorgen na een nacht een kamer te delen met Patrick, wie ik net pas heb leren kennen, konden we genieten van een hotelontbijt. Vervolgens zijn we naar het strand gegaan. Daar hebben we even gelegen en gezwommen, maar je verfikt zó snel! En na vorig weekend had ik daar niet zoveel zin in. Dus zijn we aan het zwembad gaan liggen, lekker lezen en relaxen. Lekker hoor, om weer zo’n weekend vakantie te vieren en van het mooie weer van Thailand te genieten.
’s Avonds kwam de rest van onze groep, Paulien, Paul, Gemma en Rian, ook naar Hua Hin en toen hebben we met z’n allen gegeten. Het was echt heel gezellig en lekker! Daarna zijn we weer over de night market gelopen en hebben Marijke en ik een backpack gekocht voor de rondreis. Ook hier hebben we erg veel lol gehad. Paul en Patrick hebben zelfs een gebakken sprinkhaan gegeten!
Vanmorgen hebben we op tijd uitgechecked om weer naar Cha-am te gaan. De familie van Marijke wilde natuurlijk ons huisje wel zien! Ze vonden het erg leuk en Bas en Patrick vonden onze tuin ook wel interessant (zie foto’s). Daarna hebben we aan het zwembad van Golden Beach hotel in Cha-am gelegen, omdat de familie van Marijke daar vannacht slapen. Ook hebben we genoten van een héérlijke olie-massage… mmmm! Ze masseerden wel echt álles (lees: alleen bikini-topje uit en op je rug liggend…) Dus dat was even schrikken. Maar blijkbaar hoorde dat erbij, haha :D
Weer lekker gegeten zo net en vanavond slapen in ons huisje.
Morgenvroeg gaan we heel op tijd naar Ko Samui, waar we nog even verder genieten van ons weekend…

Heerlijk, zo’n lang weekend!!! Ik geniet, maar denk ook nog heel veel aan jullie allemaal!

Veel liefs, Ryanne.

  • 29 Juli 2007 - 15:01

    Marieke:

    Zoooo die foto's zien er allemaal erg goed uit zeg!!! Leuk zo'n weekendje weg..
    Had je mijn smsje nog ontvangen vandaag?
    Jij nog bedankt voor je smsje!

    Doeg Kuz MarieX

  • 29 Juli 2007 - 19:45

    Selina:

    ik heb net even samen met mama alle foto's bekeken.
    volgens mij is het daar wel erg leuk.
    alleen het eten niet zo denk ik.
    veel plezier nog

    van selina simons

    en nog een dikke kus

  • 30 Juli 2007 - 10:54

    Femke:

    Ha Ryanne,

    Heerlijk zo´n weekend, dat is pas echt een vakantie gevoel :-). Kan me goed voorstellen dat het even moeilijk was toen Marijke Bas, Patrick, Alex en Jan in de armen vloog. Heel leuk dat je een brief en cadeautje hebt gekregen, zijn jullie toch een beetje samen. Geniet van het lange weekend en de full moon party!

    Groetjes Femke

  • 01 Augustus 2007 - 19:32

    Kirby:

    Hey meis zo te zien heb je het wel naar je zin daar he, wel leuk om te zien. Geniet er maar lekker van.

    Groetjes xxxxxxxxxxxxx kirby

  • 01 Augustus 2007 - 20:07

    Bernd:

    Hee Rian,
    zo te horen vermaak jij je nog prima daar! ik zit ondertussen weer achter mn laptopje in de lage landen. Gelukkig is het net wat beter weer geworden dus is de kouwshock iets minder! onze dagen in Bangkok waren super! Enige van ons, waaronder ik, hebben ook nog gekozen voor een oliemassage. echter pakte deze ook anders uit dan verwacht! deze was geheel naakt, wat normaal is, maar werd er halverwege gevraagd of we geinteresseerd waren in een 'special treatment'. je kunt zelf wel invullen wat het is. Toen we dit met volle overtuiging hadden afgeslagen (iedereen lag trouwens appart, maar bij meerdere werd dit aangeboden)liepen we wel met grote draaiende ogen naar buiten!
    Afin, Bangkok was super! Pak is mooi geworden trouwens!
    Lijkt me inderdaad een moeilijk moment voor je zijn geweest toen je marijke en der vriend samen was, maar bedenk maar dat die 9 weken ook zo over zijn! die drie van ons waren het ook :P
    ben benieuwd hoe de fullmoonparty was!
    Ik volg je,
    kus Bernd

  • 02 Augustus 2007 - 09:03

    Celine En Laura:

    he!juf ryanne we missen je heel heel heel erg we hebben gehuild omdat je weg
    ging van celine en laura doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 02 Augustus 2007 - 12:42

    Ryanne:

    (even voor mijn schatjes van groep 5b Meander): lieverds, ik mis jullie ook!!! Ik denk nog heel vaak aan groep 5b en als ik terug ben kom ik heel snel langs!!

    Dikke knuffel, van juf Ryan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ryanne

Hoi allemaal! Ik heb inmiddels mijn opleiding PABO afgerond en ik vond het wel een mooie afsluiter om eens flink op avontuur te gaan. Dus ik ga 3 maanden naar Thailand om daar op een basisschool Engelse les te geven... Je kunt me op deze site volgen en berichtjes achterlaten. Groetjes, Ryanne.

Actief sinds 08 Dec. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 32349

Voorgaande reizen:

06 Juli 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: