dag 14 en 15, Weekend!! - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu dag 14 en 15, Weekend!! - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Ryanne Grootentraast - WaarBenJij.nu

dag 14 en 15, Weekend!!

Door: Ryanne

Blijf op de hoogte en volg Ryanne

22 Juli 2007 | Thailand, Cha-am

2e weekend in Cha-am 21 en 22-07-‘07

Sawadee kaa allemaal!

Hebben jullie ook zo van jullie weekend genoten? Ik wel…
Zaterdagmorgen konden we lekker uitslapen, hoewel ik wel weer om half 10 beneden was (ben niet altijd z’n uitslaper, hè luukie?)
We hebben lekker samen ontbeten en toen naar het strand. Meteen werden we overladen door mensen die grote zwembanden, vliegers of etenswaren wilden verkopen. “No, thank you”, zeggen we (nog) beleefd. Voor de strandstoeltjes waren wel in, die waren 20 Baht voor één dag (40 cent)!! Ja dat was wel duur hoor, maar oké. :D:D:D
Heerlijk hebben we de hele middag onder ons parasolletje op het strand gezeten. Gemma, Marijke en ik hebben zelfs nog even een korte wandeling gemaakt langs de branding. Echt ontspannen.
Een paar van de Young Passion groep kwamen ook nog even langs en eentje wilde er op een waterscooter. Ik wilde eigenlijk ook wel eens op zo’n ding, had dat nog nooit gedaan. 600 Baht voor een kwartier (12 euro) en dan met z’n tweeën. Niet goedkoop voor Thaise begrippen, maar wel de moeite waard. Echt lachen op zo’n ding, het gaat best hard! Ik vond het heel gaaf!
Ik kreeg echt even beetje vakantiegevoel, even niet aan werk/school denken. Want we hebben toch best wel een zware week achter de rug gehad. En dan doet zo’n dagje aan het strand je heel goed…
Maarrr…. We waren royaal verbrand! En dat terwijl we eigenlijk alleen maar in de schaduw hebben gezeten!? Echt niet normaal, alle bikini’s zijn nog te zien en diverse zonnebrillen staan op onze hoofden geprent. Lang leve de after-sun.
Vervolgens even op internet; altijd een mooi moment. Ik raakte echt ontroerd toen ik mijn papa op de webcam zag met zijn leesbril op z’n neus. Onze straat ziet er ook veel anders uit, ze zijn klaar met het verbeteren van de Muntstraat. Na het eten hebben we nog thuis “wie ben ik” gedaan en toen slaapjes gemaakt. Wat een heerlijk dagje.

Vandaag wilden we eigenlijk naar Hua Hin gaan. Alleen soms hebben we wat moeilijke momentjes waarbij we thuis en onze vrienden en familie heel erg missen.
Ik had ook een mindere dag vandaag, dus Hua Hin is er niet meer van gekomen. We hebben thuis filmpje gekeken en wat gelezen.
Op tijd naar bed want morgen moeten we er weer tegenaan!

Tot snel lieve mensen!!
Dikke kus, Ryanne

  • 22 Juli 2007 - 16:49

    Nicole:

    Ow, lekker zo aan de zee, dat hebben jullie wel verdiend aan de berichtjes te lezen!! Ik heb nu als ik dit zo zie ook zoooo veel zin in mijn vakantie naar Tunesie!! Oe, ben benieuwd hoe het daar is. Nou meiden en jongen, nog veel plezier daar!! Enne schat, je mist hier niets hoor...geniet er maar van dat je daar zo bent want het is daar zo te lezen veel spannender en indrukwekkender dan hier!!
    ;-)

    LY, dieke kus Nicole

  • 22 Juli 2007 - 21:44

    Mama:

    Lieve meid, wat heerlijke die foto's van jullie aan het strand. Fijn, dat jullie na zo'n drukke week een beetje vakantiegevoel hebben ervaren. Welverdiend! Twee heftige weken achter de rug; dan is onspanning zeker nodig. Genieten voor jullie, maar ook voor ons, want zo maken we alle belevenissen elke dag een beetje mee. Ook al zit er zo'n grote afstand tussen jou, de groep en ons. En heel fijn, dat jullie als groep zo goed met elkaar om kunnen gaan; dat is toch zeker heel veel waard. Nu meisje, heel veel sterkte voor de komende lesweek. Het zal zeker gemakkelijker gaan dan de eerste week. O ja, tante Els heeft geprobeerd een reactie voor jou op deze site te zetten, maar dat is helaas misgegaan: de internetverbinding verbrak. Maar misschien probeert ze het nog een keer. Ze volgt jouw site dus wel. Nu heel veel succes verder en tot een volgende keer. Heel veel knuffels en kusjes van pap en mam.

  • 23 Juli 2007 - 17:15

    Mandy:

    hee meis, echt lekker zo ff uitwaaien, en relaxen.. tja en daar heb je tenminste nog goed weer.. hier regent het weer eens voor de verandering:)

    Nog heel veel plezier en ben benieuwd wat je de volgende keer mee hebt gemaakt:)

    veel liefs

  • 23 Juli 2007 - 17:27

    JP:

    Heee zus, leuke foto´s hoor! Ziet er erg mooi uit daar! Hier gaat het ook nog altijd prima, beetje vermoeiend ritme, maar amuseer me prima en het is erg gezellig!
    Veel plezier nog daar en werk ze! Groetjes!

  • 23 Juli 2007 - 20:44

    Eline:

    Hey Ryan!

    Sorry, sorry! Heb al lang niets meer van me laten horen, maar was zelf 2 weekjes op vakantie. Ben net thuis en heb gelijk al je berichtjes gelezen! Super joh!! Ben echt jaloers, dit is nog een wat anders dan Frankrijk haha!
    Echt leuk dat je zo'n heel 'dagboek' bijhoudt en al die foto's erbij!Geweldig!
    Ik probeer je binnenkort wel een keertje te bellen als dat lukt!
    Werkse nog en nog veel plezier daar!

    Veel liefs en een dikke kussss
    Eline

    PS: Ook de groetjes Jeffrey en van m'n vader en moeder!

  • 24 Juli 2007 - 09:23

    Loes:

    Lieve meid,
    Fijn dat je zo´n fijn weekend hebt gehad!
    Flink genoten zo te zien!
    Beter weer als bij ons, ik ben eerder terug gekomen van zee...sniksnik..
    Denk aan je!
    Dikke knuffel!

  • 28 Juli 2007 - 12:44

    Selina:

    be dankt voor al die fotos ryanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ryanne

Hoi allemaal! Ik heb inmiddels mijn opleiding PABO afgerond en ik vond het wel een mooie afsluiter om eens flink op avontuur te gaan. Dus ik ga 3 maanden naar Thailand om daar op een basisschool Engelse les te geven... Je kunt me op deze site volgen en berichtjes achterlaten. Groetjes, Ryanne.

Actief sinds 08 Dec. 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 32354

Voorgaande reizen:

06 Juli 2007 - 30 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: